Bjössen slår till!

Nydala

Hellu kära vänner!
Nu jävlar, kommer det lite bilder! Fast först måste jag såklart berätta lite historia. Alltså, nu när sommarlovet börjar lida mot sitt slut har jag och R sammanstrålat fler än en dag för att roa oss in till det sista. I lördags tex, då vi tillbringade dagen på nydala och stekte sönder. En annan har ju en viss skyldighet att visa upp sin solbränna nu när man varit i kroatien. Sedan, igår, var vi ju bara tvungna att besöka umeåcity, och vi tillbringade hela dagen på skoaffärer. När vi då prövat alla dessa underbara skor kom vi till insikt, vi måste ha dom!
Så vi har nu startat en "skofond" (som ni, btw, gärna får donera till), som vi på olika sätt samlar in pengar till så vi får råd att fylla våra tomma skohyllor med lika många skor som Carrie i Sex and the city. Så idag bakade vi havreflarn och gick omkring och sålde som värsta scaoterna (hur nu det stavas). Det var fruktat pinsamt, vi gick till ett okänt hus och knackade på, och då öppnar värsta heta killen, kanske 1 lr 2 år äldre. Aldrig sett han förr... Hursomhelst, både jag och R tappar talförmågan och blir knallröda i fejan (otroligt omoget men sant) och tillslut stammar jag fram "hej... Vill du köpa, eh, kakor?" och han typ rodnar (HAN rodnar! Why?) och tackar nej och vi typ Okej! och kutar därifrån. Det var som lågstadiet igen hahahaha. Men efter det fick vi in massa pengar faktiskt.
Lovade R att hon skulle vara med när jag la upp bilderna så jag lägger bara upp en del nu.
Enjoy!


Våra drömskor. <--E och R--> (bianco footwear)


Högsta partydojorna!


How cute?

Det var massa fler också men dom kommer en annan dag, pusshej!

//E

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag älskar verkligen biancos skor :D Love them ;D

2009-08-16 @ 15:31:21
URL: http://www.lostintrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0