Brandalarm

Bjössen bloggar! ♥

Sitter i datasalen för att påböja våran biologiredovisning.
Det går inte så bra just nu har E och Kaj svikit mig, och jag sitter själv och ska börja.
För ett tag sen så var vi ute i kylan, för brand alarmet gick.
Snark bara onödigt. Typ massa pengar går åt för skolan, alla måste stå ute och frysa i kylan, brandmännen måste komma i onödan när de kan vara nån annan stanns och rädda liv. Onödigt.
Men gjort är gjort.

Idag bytte jag och Ragi till HK på elevensval vi gjorde julgodis med Ebba Michelle och Anna. Gott äckligt, alldeles för sött och fett för min del.
Typ alla failade utan 2 grupper (av 5)

Imorn har vi so prov, har inte pluggat ett piss, och jag kommer inte hinna ikväll heller, jag kommer få IG, den här gången lovar jag.

//Bjössen, eller R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0