en rubrik(emma och greta är bäst)

Härliga pics...
Noot, min tumme ser ut att vara helt ur led! :O

Nu kom Greta och Emma Ö :D
De hälsar puss och kram gummigra!

Just nu har vi svenska, och har just renskrivit klart vårat reportage.

//R
_____________________________________________________________

HEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ :D :D :D :D :D /gretaaaaaaa:d
just nu sitter emma förstelnad;]] och reb sitter och storler;]
söta kompisar jag har(a)pussspsususussss;*;*
www.gretaochfrida.blogg.se
PUSSSS(L)
hallå, vi har ganska så tråkigt, så kom och vaa

nu avbryter jag (emma) alla måste gå in på MIN blogg! :D www.lindum.blogg.se hhe :*

MED OSS, ;] emma bus emma(a)
såja, nog om oss,
/G och E

Kommentarer
Postat av: R

r-r-r-r-r--r-r-r--rr-r--r-reklam

2009-12-03 @ 14:49:06
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0