Laughing out loud.

Heeeeeeeeeeeeeeeeej. Bjössen bloggar, för att citera en viss person som sitter next intill. Som ni kanske förstår äre E som tagit över tangentbordet för en gångs skull. Jaoooo. Vi är hos mig som vanligt, och på fredag har vi kemiprov om någon nu skulle bry sig. Jag tycker synd om oss och det vet jag att ni också gör innerst inne. Idag hade vi FYsikprov, det sög men det gick väl bra.Typ. R anser att hon fick IG fast jag måste ju bara tillägga att hon egentligen fick G. Jag är lite småless för att Nils har så jävla höga krav, man måste ha 38 av 40 lr bättre för att få MVG, jag fick 34 men tkr att det borde vara gränsen ist. Kaj den jävlen fick som vanligt MVG. Suck. Nej jag är inte avis. Hehe.

Jaha.................................................................... SÅdärja. Ägd R. HAAH

y ughahjgklö chlomxvf zdb rgicbvdm n säger R. Hm...

Översättning by R: Hon rivs och klöser! AJJJJ!

Tss, som om nån skulle bry sig om det. Det är coolt att rivas. Japp. SÄg inte EMOT MIG R!!!

Kriget fortsätter och jag känner webndfsdfsdf att vi måste spara innan det ballar ur.

//BJössenz«♣M3!3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0