S-s-s-pruta

Halloj!
Ja då har man vaccinerat sig mot svinis, dåe :)
Ganska läskigt när man väl satt där inne och hon tog fram sprutan, men det gick bra E fanns där och höll min hand :]
Visste inte att jag var så känslig för sprutor faktiskt :/
Men men det gick bra och det ända man kan göra nu är att hoppas att man inte får någon typ biverkning som de snackade om.
Medans vi satt i väntrummet spelade jag E kaj och Jessica memory.
Det gick ju sådär kan man säga.
Jessica vann Kaj kom 2a E 3a och jag sist.
Men hallå det är faktiskt svårt att hålla reda på 100 precis likadana kort!
Memory är inget för mig helt enkelt.

Här får ni Bamse och Svampbob i pepparkaksformat:




//R♥

Kommentarer
Postat av: ragia

jag har fett ont i armen jag kan typ inte röra på den ;(

2009-12-01 @ 19:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0