SO SORRY SO SORRY SO SORRY SO SORRY SO SORRY!

Dagens rubrik är tillägnad R. Hoppas du förstår det. Hoppas att du inte är arg på mig imorgon. Hoppas du vet att jag älskar dig. Annars vet du det nu. Om du läste.


Men men, det lilla bråket rör inte er, kära, bekymmerslösa läsare! Ikväll är det Bridget Jones dagbok på tv. Den är faktiskt hysteriskt rolig, dock har jag sett den ganska många gånger. Men jag ska ändå se den igen. Det är ju med Hugh Grant och NejNuGlömdeJagVadHanHeter... JUSTE Colin Firth. Eller nått. Åh, ni vet, han som är med i Mamma mia och 100 andra filmer? Ja, precis, han!

Vet ni, appropå ingenting som så ofta annars, Isa (www.tradosked.blogg.se) har en bra poäng med detta.

Tänk att allting fortsätter precis som om ingenting har hänt.

Inte för att det har med nånting att göra men ändå. Det ÄR ganska awesome. Och sorgligt. Men folk säger ju att tiden läker alla sår... Vi får väl se. Men hallå, för att sluta deppa kan jag ju tala om att jag gjort en fantastisk upptäckt! NÄSTA TORSDAG ÄR DET JULAFTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är sant!

MERRY Jul. Hihi. GOD christmas.

//E♥


Kommentarer
Postat av: isafisa;*

haha, bridget jones äger, jag och mamma har sett den typ en miljon gånger;]

jag är inte så säker på att tiden läker ALLA sår, faktiskt..

helt jävla sjukt, det känns som att det fortfarande är typ oktober!:o god jul alla:D fast det blir inte en god jul för lyuba far typ på jul:( men god jul iaf:]

2009-12-15 @ 20:29:47
URL: http://tradosked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0