The world is flashing by

OMG. Jag har internet. I VINLIDEN! Det har aldrig hänt i hela mitt liv. men det är ju tufft. Och R har alldeles rätt, jag FICK en digitalkamera i julklapp. Vad hon fick har jag dock ingen aning om, jag har inte pratat med henne. Fatta att jag inte har pratat med henne! Sen... TISDAG! Helt sjukt skumt. R, jag tkr att... Fuck it, min mobil är död... Men du kan eeeeeh... Vänta tills på tisdag då jag kommer hem ´hehe. Eller se till att vara online samtidigt som jag.

Oj, det är inte R jag ska snacka med här, det är ju er, bloggläsare. Jag är grymt taggad på nyår. Det brukar jag inte vara. Men i år blire fest. Mer än så säger jag inte, för då kanske festen blir crashad. Brr, hemska tanke.

Nu vet jag vilken låt jag vill lyssna på. Men jag vet inte vad den heter... Och jag har glömt bort hur den går. Damn it. Whatever.


Bildbomb innan lovet är slut. promise. Hehe, lovet är långt kära vänner.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0