Whenever it's right

Wow, har ni sett att R fixat lite detaljer på bloggn? SnyggSnyggt om ni frågar mig.

Stan idag, naaajs.

Ikväll ska jag bygga ihop pepparkakshuset jag började på igårkväll. Hoppas det blir lika tufft som jag villatt det ska bli. Den här gången ska jag vara NOGRANN. Då kommer det bli bra. Så äre. Right?

Nu blev det sådär igen. Jag har inget att skriva. Vet ni att Vikingarna (JAG HATAR DANSBAND!) har släppt en ny platta, Kramgoa låtar? FYFAN säger jag bara, det är verkligen den äckligaste sämsta vidrigaste musiken som finns. Och jag skojar inte. Och sen att dom döper skivan till det också, tillåt mig kräkas. Och jag vet detta pga spotify, inte för att jag vill veta det. Usch.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0