Without a women or a girl

Hm... Stan på fredag någon? Då måste jag köpa julklappar, lite smått med panik där.

Jag har inget att säga... Vissa saker i livet suger, vissa är bra. Det är väl alltid så. Antar jag. Man har sorgliga saker som händer en, sen har man dom roliga. Jag för min del försöker verkligen fokusera på det bra, annars blir det bara jobbigt. Det är jobbigt nog ändå. Vad är det med alla människor i min ålder? Alla har typ väääärsta problemen hela tiden som de låter ta över deras liv, och sen går alla omkring i värsta deppigheten. Det är jättetråk... KÄNN JULSTÄMNINGEN MÄNNISKOR! Please! Det är banne mig jul snart, tro det eller ej. Jag typ väntar på att den ska vara över så jag kan shoppa loss. Klädbehov!

Idag var det så sjukt kallt på skolan. Jag och Greta hade jackor på tyskan. Brr..... Eller nja, med den på var det varmt och mysigt. Jag fryser nu, eller bara om händerna, mitt ansikte brinner. Det har en tendes att göra det på kvällarna, fråga mig inte varför.

Nu blev det sådär långt igen...

Och nej, jag har inga bilder att visa er. Jo kanske men jag pallar inte. Synd. För. Er.

//E♥♥♥♥

HEJA HAGA PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0