Norskar

Nu har jag kommit hem från kuppen. Sjukt kul önskar att vi hade kunnat stanna där hur länge som helst. Fast bara om vi hade haft riktiga sängar (A)

Sista natten på kuppen bestämde några tjejer ur laget (inklusive mej) för att vara uppe hela natten. Vi hade suttit uppe och spelat kort och snackat till kl var typ 3.
Då vart det lite boring så vi gick och busade på några norskar.
Sen kom det annat lag som också skulle busa de började med att de gick in och tog en madrass med en sovande kille på och bar ut honom till ett annat  'sovrum' sen väckte vi honom, som vart väldigt chockad när han vaknade omringad av typ 15 tjejer. 
Lite senare kom 10 tjejer tillbax och var och en hade en sked full med tonfisk, de smög in i aulan på skolan som var proppfull med sovande norskar. Sen kastade de tonfisken på stackarna som skulle upp 6 samma morgon.

Och vi som hade lyckats hålla oss vakna (jag, Hanna, Emelie, Sofie) somnade tillslut på stengolvet. Fast vi fick bara sova en halv timme för sen skulle vi upp och packa o käka frukost.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Också är jag sjuk...vet inte riktigt vad jag har fått för nån random sjuka. Men jag hoppas jag blir frisk snart (A)

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0