As you walking away your footsteps get louder

Klaga inte på min rubrik, jag lyssnade bara på en bra låt och dom råkade sjunga så... Jag är inte depp.
 Brännbollen gick sämst, vi vann typ en match och förlora dom andra. MEn det spelar ingen roll, alla vet redan att 7D är bäst. Och det var väldigt kul att se 9B spela med tanke på en del av killarna som hade helt sjuka kläder. Typ tights och grejer, en hade typ batmanmask hahaha. Men lärarna vann tillslut, blööö. Mina fjäskvänner hejade på lärarna, dåligt.
Vet ni ngt mer som är DÅLIGT? Att jag beställde nån prem (ni vet va jag menar och jag vet inte hur det stavas) på tidningen frida och första nr skulle egentligen kommit redan igår, men den kom inte idag heller! Och jag som va supertagg på att se Twilight, den skulle följa med som nån sorts presentwannabe. NU är jag sur. Och hungrig, väldigt hungrig. Intressant, inte sant?

Jag är tydligen satt på att fixa musiken inför stranden imorrn. Eller ok, det var typ (typ typ typ typ typ) min idé men men. Säg en bra (dålig) sommarlåt som alla kan och man blir tondöv av? Som inte är en dålig remix. Och inte heller typ sommartider för den kunde jag räkna ut själv, nog för att jag hatar låten men det verkar inte spela någon roll.
jag känner mig lite negg, måste äta ngt innan jag svälter ihjäl.

//E

Kommentarer
Postat av: R

Prenumeration :P <3

2009-06-10 @ 15:33:42
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0