Nämen R... XD

Vet du inte hur Stockholm stavas? Hihihi nu vet du :P Vilket långt inlägg hahha. Or noot. OK, största fjortisspråket på mig TYP. Hahah jag är flumm. Flummdummbumm. Jag saknar dig, kom hem från huvudstaden nuuuu, K den apan är sjuk. Inte jag. Alla som läser den här bloggen och vill läsa en annan också, läs min!! www.lillemma.devote.se , den äger. tkr jag. hahaahhahahahahaha.

Nu ska jag sluta innan jag spårar sönder. Dagens sönderspelade låt på min dator: Nä, jag kom inte på ngn... Fast dagens mest sönderspelade ARTIST (på min dator) är: Jack Johnson. Det ironiska är att just nu lyssnar jag på The Script. gagahjahahahahah. Glad påsk.


R och G goes posing XD gahahahahahhahahaha

Kommentarer
Postat av: kajsa

emma du suger!det där med fjortis språk, du pratar ju fan så där på riktigt, fast du är ju fjortis i och försäg.. Reb suger också hon kan inte stava til stockholm, då suger man!!!

2009-06-16 @ 13:11:49
Postat av: E svarar K...

Kaj va fan äru lite negg eller? ;) Du suger mest för att du är sjuk på sommarlovet, och hör sen!

2009-06-16 @ 16:55:08
Postat av: R svarar K

Men tror du jag sitter hemma och är sjuk och lär in hur man stavar till Sthm?!



Fast bli frisk Kaj <3

2009-06-19 @ 11:19:25
URL: http://bjossen.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha =] vilket najjsigt foto ;P pose it girls!

2009-06-19 @ 13:18:56
URL: http://www.lostintrash.devote.se
Postat av: Maja<3

vadå G?? :O

2009-08-16 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0