Sleep in tält...

...Går inte. Men jag har just bloggat om torsdagen på min egen blogg www.lillemma.devote.se så jag orkar inte dra historien en gång till. Jag säger bara tre ord. Kul. Kallt. Chips. Däremot anser jag att R kan ta det ur hennes synvinkel. Sen. Det är ganska jobbigt att skriva på två bloggar regelbundet, tur att jag inte skriver den här själv.
För alla som inte vet det så är Jack Johnson en asbra artist, och spotify är ett asbra sätt att lyssna på honom.

Varför kan jag inte tro att det är sommarlov när jag slänger en glutt ut genom fönstret? Jo, för att det är mulet, grått och blåsigt. Men det är ju dom vanligaste kännetecknena på en svensk västerbottnisk sommar så jag borde ju ha vant mig. Men inte då, det är samma visa varje år... MEN FATTA ÄNDÅ ATT JAG HAR SOMMARLOV!!!! Underbaaart. På tal om det, kan ngn 7Dare (snart 8D omg) vara så snäll att skicka bilderna från skolavslutningen till mig? Hade ingen kamera då tyvärr...

bifogar en mkt rolig bild från en fest bjössen anordnade som julklapp åt våra vänner K och F(anny). För alla som inte fattar det så är vi utklädda.


R=Diva Jag=Emo. Kolla mina cuttmärken och evileyes hahah. K och F var hippie och decora (en japansk stil typ).

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha :] Ni är jue sjukt söta & coola =]

2009-06-19 @ 13:17:44
URL: http://www.lostintrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0