The Torsdag of our lifes

Vi vann! Idag hade vi Hagachallenge vilket går ut på att man inom klassen får 24 uppdrag att lösa på ca 3 timmar. Man skulle dela upp sej i grupper om 2-4 pers. och ta sig till olika stationer. Vi och Kaj åkte först med CYKEL till Hamptjärnsstugan och där spelade vi Kasta gris. Jag, Reb, räddade oss genom att vinna 20 p. Sen CYKLADE vi till stadsbiblioteket och där spelade jag, Emma, poker och vann! Värsta pokerfejset. Kaj ska också ha cred för att hon guidade oss till Hamptjärnsstugan. Prisutdelningen i Döbelspark visade att vår klass inte bara vann över alla andra
7:orna utan över hela högstadiet! Vi vann 2 tårtor, vi är tårtmonster! Fast jag, R, åt inget...
- Vrf, frågar sig jag, E, när det var så GODA tårtor!?
- För att jag mådde illa av godiset vi hade käkat tidigare, svarar jag, R.
- Så blir det när man köper godis på Överskottsbolaget.
- Vfr skriver du inte bara ÖB?!
-No comments...

Okej, nu till vår vackra rubrik. Torsdagen som E lovade att R skulle skriva om, skriver vi om tsm istället. Nog för att jag, E, har tagit över tangentbordet eftersom det tog henne en timme att skriva överstående. R: PROTEST!  E: Skiter jag i.
På torsdag har vi skolavslutning, men efter det så ska vi, dvs en hel del människor från klassen, dra ut till norrmjöle och bada, käka och tälta. Ha allmänt superkul alltså. Det taggar vi väldigt mkt och det är dagens TAGG!
Nu vet ni.
Eftersom vi är hos R och eftersom hon av nån jävla random anledning inte har några bilder på den här fucking datorn så blir det ingen  bild nu.

Moahahaha nu har jag tagit tillbaka tangentbordet från min lilla djävul dvs E.

//Bjössen...

Kommentarer
Postat av: anna holmberg

hahha jag diggar erat tangentbordsbråk XD

2009-06-09 @ 15:34:31
URL: http://solenlyser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0