Trollsländor...

...Är inte nice när dom sätter sig på folks privata delar och leker brosch. Hahahah, när jag, R och Kaj cyklade hem från hamptjärnsstugan idag så var jag just påväg att säga "Snygg brosch" till R då jag upptäcker att OMG, det är ingen brosch, det är en äkta trollslända!! Så det blev mera ett "Snygg bros... OMG, det sitter en aaaa på din tröja!!!!" Och R blir skitskraj och fattar inget, bara skriker, K drar upp kameran och börjar FOTA och skriker till mig att ta en pinne och jag börjar febrilt leta efter en pinne men hittar ingen så jag sliter upp första bästa träd (okej, blomma) och slår till R men missar den jävla trollsländan och prickar henne ist sen får jag tillslut ner den på marken. Det blev lite panikartat kanske men dom ser fan ut som stora monster. Scary. Vi överlevde iaf, tur! Jag är lite patetisk som sitter här och har roligt åt min egen ironiska text. Saad.

Ikv ska jag på TC tydligen och se någon konsert med någon musikklass, kan bli kul. Eftersom jag sitter vid min dator nu kan jag stolt visa upp två bilder, tårtorna från idag och den onda trollsländan (när den är nerpetat). Förresten R, jag kanske är en djävul, men jag har gloria, glöm aldrig det!

//E



Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅÅH, JAG ANAR ATT DET ÄR EMMA ;D ♥ :]

2009-06-11 @ 16:48:28
URL: http://www.lostintrash.devote.se
Postat av: Reb

Och Rebecka...

2009-06-26 @ 15:23:19
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0