Vi är inte tillsammans...

Hejsan, sjukt dålig uppdatering på sistone, särskilt från en person. När jag åkte hem från stugan idag kom jag och tänka på en rolig grej.
Det var kanske nån månad sen och jag och R var på vårt kära gamla konsum. Vi står i kassan med varsin godispåse utan en sån där träpinne emellan, och R som står först, ska till och betala för sin godispåse. När hon sträcker fram sina pengar sneglar hon på mig och sen tittar hon på den unga killen som står i kassan och säger: "Aa, men asså vi är inte tillsammans..." och sen pekar hon förstulet på mig. Jag kan inte hålla mig utan bryter ihop av skratt, eftersom innebörden av kommentaren blev en helt annan i mina öron. Hon menade naturligtvis att vi inte skulle betala tillsammans utan var och en försig, men det var inte så det lät. R inser också det här och tittar upp på kassakillen, ganska så generad, och han sitter typ där och flinar. Jag tror hon slog nytt hastighetsrekord sedan i att betala och sedan springa ut ur affären med mig skrattandes efter.

Så det kan gå hihi.


Vårstek :D

Kommentarer
Postat av: RazZ ;)

Stolt fotograf (a) tror jag iaf...? :P

2009-06-21 @ 22:24:09
Postat av: E svarar R...

Jojomensan, det stämmer haha ;)

2009-06-22 @ 00:43:03
Postat av: maja

hahahahaha

2009-08-20 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0