Friday I´m in love...

Sitter jätte hungrig, träningsverkad, förvirrad, glömsk och allmänt trött men ändå är jag på JÄTTE BRA HUMÖR ^^
Typ flumhumör, tror jag har fått en överdos av det verkliga och skolan.

Skulle egentligen gå och se This is it med E nu men nej hann inte.
Ska istället mysa framför Idol och Flash forvard ♥

Imorn ska jag Greta å Kaj titta på Rasmus, Gustav och Simon spela handboll, meed massa fler då.
Typ jättejätte tidit! Nej men typ tidit för att vara lördag, halv 1 skulle vi hämta upp Greta.
Men tills dess ska jag sovasovasova;D

Och om ni inte visste det så ska jag påminna er att det är fredag den trettonde.
Då man har typ otur :D

Avslutar med 2 bilder från igår:

När vi skulle iväg till frasses hoppade kjedjan, men mäster Emma fixade det!
Sen så fick vi punka.... Bara för att jag är så tung.


Men när vi äntligen kom fram till frasses:


//R♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0