I take a step back.

Hejsan. E här. Livet är upside down. Om ni inte visste det.

Hihi, på gympan idag skulle lärarn (Anders) läsa upp en lista med folk som anmält sig till Paradisbadet på fredag, och sen han bah:
- Okej, vem är så omogen att den skriver Reeeeeeeeb ist för sitt namn?
R räcker sakta upp handen och jag garvar som fan.
- Inte bra Rebecka. Och sen så ska vi se... Vem är Lillemma då?
R:s tur att garva, min tur att generat räcka upp handen, fortfarande skakande av undertryckt fnitter.
Greta:
- Men fattade du inte vem lillemma var?
- Jo jag som träffat henne fattar såklart (NEDVÄRDERANDE!!) men om man inte vet hur hon ser ut.

Men tack då. Bara för att jag är kort :] Hahahahah han var grymt less.

I look in your direction
But you pay me no attention...
(jag och R har coldplayfeber?)

/E♥

Kommentarer
Postat av: ISAAAA

HAHAHA sjukt kul:]

COLDPLAY IS THE SHIT!<3<3<3<3

2009-11-18 @ 09:32:31
URL: http://tradosked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0