Just gotta say it all before I go.

R JAG MÅSTE PRATA MED DIG, RING MIG SÅFORT DU SER DETTA!!

Hm... Hej! Här sitter jag och tycker synd om mig själv. Okej kanske inte. Mitt hår är fint idag. Synd att ingen ser det. När det självtorkar blir det lockigt. najs. Jag fattar inte varför jag fortfarande är så förkyld. Har varit det nu i 3 veckor. Är så jävla täppt i näsan att jag knappt kan andas. Och inte prata. Och definitivt inte sjunga. Fyfan. Inte ens vuxennäsdroppar funkar. Suck.


Humor, häromdan skrev jag på min blogg och R skrev här, och båda hade rubriker från samma låt.´Inte så konstigt kanske med tanke på att Coldplay gör dom finaste låtarna ever.

And the tears come streaming down your face,
When you lose something you can't replace...


//E♥


Kommentarer
Postat av: isafisa

älska coldplay :]

2009-11-15 @ 18:30:32
URL: http://tradosked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0