Just when you needed to

Hej. Jag vet att ni har saknat mig. Haha. Jaha... Såg ni idol ikv? Mariette åkte ut. Synd. Men men det där har jag redan dragit på min egen blogg (www.lillemma.devote.se) haha spamm.

Jag vet aldrig vad jag ska skriva här. Jag vill se new Moon igen. Mm... Det var ingen läxhjälp igår, det sög. Men jag tror jag fixade proven ändå. Hoppas jag. Min äldre bror sa till mig att det är sällan dom sätter MVG i julbetygen i 8an, för att man ska slippa att bli sänkt sen. Så man ska inet hoppas för mycket. Men kanske kanske i... Bild? Eller... Svenska? Dessa ämnen har jag ännu inte fått tillbaka något arbete i än. Som varit betygsatt. Men jag är jättenyfiken på vad jag får på LP-omslaget jag gjorde på bilden. Och på svenska-redovisningen. Vi får väl se. Nästa vecka har vi fysik och kemiprov! USCH! Inte kul, inte alls... Det är dom värsta ämnena i hela världen. Seriöst. En linje jag ALDRIG kommer att gå på gymnasiet är natur. FYFan.

Jag har godis, det har inte ni, HAHA.

Hejsvejs.

//E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0