RandomTalk

Hejhopp! I brist på bättre saker att göra ordnade jag med bilddagboken idag, klå den! Och nått mer, Erik från idol (den hete jäveln) svarade på mina kommentarer på hans bilder, ganska stolt. Hhihi. Och, btw, på bdb heter jag LillEmma95 av ngn outgrundlig anledning, hade det tydligen sen tidigare och orkade inte skaffa en ny haha.

Hm.. Ngn mer än jag som vill se This is it? Fattar inte att jag inte sett den än. DÅligt. Och jag hade missat att skivan "This is it" har släppts på spotify med den nya låten This is it. Den är bra. Men han måste ju ha gjort den innan han dog...? Hm, weird. Eller så kom den för 1000 år sen och jag är sen. Vemvet.

Tänkte lägga upp den här men det gick inte, vet inte vad som hände...

Eftersom R just bidragit med 1000 bilder så klarar ni er utan idag tkr jag.

ATT ALLA TKR ATT RASMUS SKA BÖRJA BLOGGA!? Jag försöker övertyga honom men det går väl sådär... Det är KUL med killar som bloggar! Fast alla bara lägger ner sina bloggar hela tiden, det suger ju.

MenViHörs, tagga TrueBlood nu om ett par timmar typ.

//E♥

P.S Jag och R åt på frasses idag, tack till ni som gav oss presentkorten, det var jäävligt gott hihi!

Kommentarer
Postat av: isafisa;*

jag heter isabiten tror jag på bdb men jag har inte varit inne på typ ett år (aa)

2009-11-12 @ 09:34:12
URL: http://tradosked.blogg.se/
Postat av: kajsa

Razz SKA blogga!!! Han äger på att skriva!

2009-11-12 @ 20:59:54
Postat av: gGRETA

Åh, jag gav er det, AH;]

fast inte nån jävla fjortisblogg;(a)

2009-11-13 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0