Some people out there..

HEJ! Jag är tbx från boshen, tro det eller ej! Om ni nu märkt att jag varit borta...? Hursomhelst. DET ÄR 11ÅRSGRÄNS PÅ NEW MOON NU!!!!!!!!!!!!!!! Okej jag har vetat det sen i fredags men jag är fortfarande lika GLAD!! Oyes. Men jag vill se den ikväll... Men ingen vill/kan/får se den med mig verkar det som. Suck. Eller?

Haha fast vet ni vad? Om jag ser den ikv MÅSTE jag se den själv, för det är sånär som fullbokat xD Och alla platser som är lediga är enskilda och värdelösa. Dåligt. Men R, SNÄLLA KAN VI SE DEN IMORGON?? Snälla snälla snälla...? Jag vet att du vill! hoppas hoppas hoppas..! Alla håller tummarna tack.

Aja vi hörs.


Someday I'm gonna found another you.

//E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0