Spegel Spegel på väggen där, säg mig när vi ska bli FRISKA?!

Idag MÅSTE alla gå in på den här bloggen: www.lillemma.devote.se och svara på frågan som ställs där, måste överbevisa min kära far. Fast om ni tkr som han så ska ni sjklart säga det xD

R är sjuk har jag hört. Stackars♥ Och jag, ja jag repar mig. Typ. Fast jag fattar inte vrf min hosta inte ger sig, och varför mina halsmandlar är så svullna. Aja too much information maybe.

Planer för dagen? INGA. Som alla andra dagar. Imorrn ska jag till skolan hade jag tänkt. Innan den sociala bristen tar död på mig. Det finns faktiskt en risk att det händer. I min värld.

Vet ni hur söta mina småkusiner är på en skala? Frida och Fanny♥ Dom är mina fans, ganska tufft.

Nu ska jag gå och göra ngt vettigare, vet dock inte vad än...


//E♥

P.S sa jag att jag ska till London till våren? TAGGA!

Kommentarer
Postat av: R

halsfluss?

vem har du nu strulat med e?

2009-11-02 @ 12:02:08
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0