Stelfrusen

Sitter stelfrusen i bibblan nu och bloggar.
Det var så att E hade lämnat sin mobil i skåpet och medans jag var och intervjuade mormor så låstes skolan och ja det var kallt :/
Det slutade med att jag knackade på rektorns fönster och bad henne komma och öppna x]

Men whatever igår köpte jag ett nytt armband ;D
Med ett hjärta på.
Också var jag å E på Frasses och käkade.
Sen kom Kaj Rasmus Ragia Jessica Greta Emil och joinade oss.
De tyckte vi åt sakta.

Planer för kvällen:
 ♥ Sitta framför dator titta på true blood och käka BenandJerrys (A)

//R


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kom också :O ;] (A)



förresten, vackra bilder ;) <3 (A)

2009-11-13 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0