Those three words

Hallo, sjukt dålig uppdatering på sistånde, jag skäms :]
Snark har inte sovit en enda hel timme i natt :/
Typiskt, när man väl kan sova hur länge som helst så kan man inte sova.

Ikväll blire Harry Potter maraton (typ) med E och Kaj.
Kulkul :)
Å nästa helg, förhoppningsvis, ska vi ha disneymaraton :D
Sitta uppe hela natten och se på disneyfilmer.
Askungen, lejonkungen, pocahontas, hitta nemo osvosv [=

Igår var jag och mamma nere på stan och fixade lite grejer, vad tänker jag inte avslöja förän på måndag. Men ni kan alltid gissa:]
Efter middan åkte vi till min morbror och grattade han.
När vi sedan åkte hem, svängde vi in och köpte 2 chips påsar och en stor chokladkaka, satte på When love takes over på högsta volym, och körde runt i stan♥

Som avslutning vill jag bara säga att jag och Ragia äge på att baka kladdkaka!


//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0