We're not drunk, we're just happy!!

Hihi, så löd orden vi skrek till alla som stirrade på oss, efter att vi sjöng så det klingade falskare än när Eddie sjöng If you're not the one (och DET är en bedrift!), fast vi sjöng MJ:s låtar, på apberget mitt i Umeå. Jag anser att This is it var Nothing but awesome, men R anser att den var lite booring. Hihi.

Nu måste jag gå och raka benen, faan vad drygt! Men det är ju paradisbadet som gäller imorrn så... Nog för att jag kommer få alla sjukdomar man kan genom att bada och vara förkyld samtidigt men whatever. Det är ju tufft. Eller inte. Men men. Snark.

Läxis idag var kul. Jag och R var geeks. Vi räknade matte very very fast. Och högt. Hahah. Skandal.

//E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0