When you're so lonley..

Hm, för att kommentera ett par kommentarer. Kära R, man får inte halsfluss av att strula med folk, den kan lika gärna uppkomma av vanlig förkylning. Och Kaj, jag älskar att du stavar Fuck you såhär: Fyck you. Very... Sweet.

Jaha, jag väntar med SPÄNNING på att R ska hitta sin kamerasladd, för jag har nämligen inte heller sett bilderna från våra kvällar. Och eftersom dom kvällarna var det enda jag hann med innan jag blev sjuk så är jag nyfiken på vad som finns kvar av höjdpunkterna på mitt liv. Känn dig träffad R! Kaj, jag skulle inte ha ngt emot att få lite av dina bilder heller!

SÅg ett intressant klipp på mina kära vänner Isa och Emmas blogg, det var en asiatisk tjej som gjort en film om hur man kan locka håret med hjälp av vanliga papperspåsar. Sjukt coolt, bra och tydliga instruktioner på engelska + att hon visade. Och resultatet var ju bara amazing, det blev galet lockigt och fint! Fast det tog ju lite tid förstås men jag måste pröva nångång. När jag har papperspåsar. Annars skulle jag köra på en gång. Neih nu ska jag gå och fika tror jag... Imorrn måste jag upp tidigt, ska duscha. Trots att jag duschade i ösregnet i morse, usch. Jag och Kaj fick HK på elevens val, vi ska göra pepparkakshus! Hoppas att vi inte har Siv... (A)

SeeYa//E♥

Kommentarer
Postat av: er käre vän h

FYCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCK(A)

2009-11-03 @ 16:50:28
Postat av: Nelia

Jag hoppas med er !

2009-11-03 @ 19:49:02
Postat av: Nelia

Jag hoppas med er !

2009-11-03 @ 19:49:39
Postat av: fanny

jag hatar siv. men vi har henne inte men jag hatar henne ändå^^<3

2009-11-04 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0