All at Once

Hejhopp! Sitter här och lyssnar på alla spotifyskivor som jag inte har och inte kommer få lyssna på på hela helgen. Och R, jag kmr sakna dig också, SUPERmkt! ♥ Kolla, jag har lärt mig göra såna hära: ♥ Ojäh E goes proud. Och kolla här dåe; ☺☻♦♣♠•◘○♂♫♀♪☼►◄↕‼◙♂ Hihiihihi. 

Imorrn Imorrn Imorrn! Stockholm here I come!
Ja jag Kanske köper ngt till dig gmn men bara om jag har råd hihi.

Det händer mycket i mitt liv känns det som, och jag hänger knappt med. Det är som om runt omkring mig händer alla roliga saker, jag upplever kuliga grejer, men mitt huvud håller inte samma tempo och är fast på andra, dåliga saker. Knäppt. Men i helgen hade jag tänkt vara riktigt närvarande, i stockholm finns inga minnen, och inga människor jag känner. Eller vill känna. Hehe jo en del kändisar förstås. Hehe.

Aja, vi hörs när vi ses!

//E ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: reb

men ge dej! det var jag som lärde dej!!!! du kanske skulle skriva det oxå!

2009-10-08 @ 21:18:29
URL: http://bjossen.blogg.se/
Postat av: Heva

vart ska du¨åka ?

2009-10-10 @ 12:40:06
URL: http://heva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0