ApHumor

Hehe min och R:s konversation på apberget nyss;

R- Hur gulligt var det inte när killen friade till tjejen "Rebecka" mitt i direktsändningen av idol?
Hah okej inte såå gulligt men ändå jag har fett tråk här i boshen -.-

E- HAHAHAHH FATTA PINSAMT OM HON SAGT NEJJ!! xD

R- ahhahaha ba nej asså jag är inte redo för ett sånt stort steg än...
SILENCS XD

E- hahahahaah ja precis alla skulle bah hrm okej titta åt ett annat håll

R- hahahahaha ja typ peter gide (eller hur det nu stavas) ba ehm jaha okej men då var den lilla pausen över låt oss över gå till våra hääääärliga idoler istället!

E- hahahha ja eller hur typ bah Erm ja det var ju synd för dig lilla Andreas (ellervahannuhette) men whatever NU TAR VI EN PAUS!"

R- ahahaha ja ba bättre lycka nästa gång liksom livet går vidare, vi har klister backstage så vi kan klistra igen ditt hjärta

E- hahahaahahahah ja xD

R- Okej inget att skämta om...

Tystnad.

E- Joo... (A)


//E♥ (Juste känns bra att jag slipper blogga för 2 i helgen, R har ju kommit över internet trots allt! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0