breaking down

Fan vad jag suger. Hade skrivit ganska långt och sen råkade jag av nån outgrundlig anledning trycka på nån googleknapp på skärmen så allt försvann. Klant=Jag.

Jag har inte Svinis. Tror jag. Så lunga ner er kära vänner. Däremot är jag sjuk och det suger ju. Hög feber och blablabla. Men nu går jag på alvedon så just nu känns det lite bättre. Ikväll är det TRUE BLOOD. Ojäh tagga!
Jag tkr faktiskt Bill är ganska het. Kolla;



Han är vampyr... För er som inte visste det. Måste säga att True blood är ganska likt twilight på sina ställen alltså. Sookie tex, kan läsa tankar precis som Edward, fast hon kan inte läsa Bills, precis som Edward inte kan läsa Bellas. Och Sam, han kan förvandla sig till en hund, och Jacob i twilight kan bli en varg. Och Sam, precis som Jacob, är kär i Sookie resp. Bella, vilket vampyrpojkvännerna, Edward och Bill, inte tkr om. Så dom är båda bittra fiender. Fast i true blood är vampyrerna lite mer traditionella, i twilight driver författaren med dom flesta vampyrmyterna.

Undrar när R ska lära sig att finally stavas med 2 L...?

//E♥


Kommentarer
Postat av: isafisa;*

men usch emma, han är ju gammal!:o eller han ser iaf gammal ut (a)

2009-10-28 @ 16:11:53
URL: http://tradosked.blogg.se/
Postat av: kajsa

hur FAN kan du tycka han är het? Han var fan både ful, gammal och äcklig

2009-10-28 @ 16:14:27
Postat av: E svarar

hahah han är bah 30 (A) nä men han är faktiskt snyggare i serien, kanske inte på bilden dock. Och han kan ju inte jämföras med Edward :P Men man måste typ följa serien för att tycka att han ser bra ut xD

2009-10-28 @ 20:31:53
URL: http://lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0