...But don't you care about the mess that you just brought into me?

Hejhopp och godkväll! Kom just på att jag nu är skyldig att blogga för 2, eftersom R inte har ngt internet där hon befinner sig. Och juste, jag har även listat ut att hon är hos sin farmor. Tråkigt...

Jag känner mig iaf piggare, inte mkt feber nu heller. HAr duschat också så nu känner man sig frächare.

Kolla nu har jag kommit på ngt KLURIGT;

Frasen "Jag älskar DIN musiksmak" finns egentligen inte, för det man menar är "Jag älskar MIN musiksmak och du har samma så jag älskar att du tycker som jag." För egentligen egentligen tkr vi alltid att man själv har rätt. Alltid. Så om nån tkr lika så älskar man den personens åsikter som var ens egna från början. Jao så äre. Känner mig klurig idag. Eller den tanken var klurig. Den borde stå på min egen blogg ist, den är reserverad för E:s högkvalificerade tankar. Men nu fick bjössenbloggen den. Congratzz.


Vet ni, vi har SVTplay på vår TV säger pappa. Hur phett awesome på en skala är inte det? Synd bara att dom flesta bra programmen går på 3,4,5 hhaah, fast det finns väl ett fåtal på ettan också. Som andra avenyn. Fast det blir bara sämre och sämre... Jag och mamma skulle iaf se nått avsnitt ikväll, vi har missat asmånga för vi har prioriterat desperate housewives.

har inga nya bilder, men den här gamla goingen kan man ju alltid lägga ut, nångång i sjuan då jag och R bestämde oss för att spöka ut Kaj lite. Hihi hon ser mkt yngre ut! Måste säga att jag saknar hennes gamla hårfärg lite...




//E♥


Kommentarer
Postat av: RazZ

Jag kommer ihåg den dagen, ni tvingade in mig och Kaj skrämde skiten ur mig :]

2009-10-30 @ 00:46:29
Postat av: kajsa

Emma den där bilden är inte fin... fyck you

jag saknar också mitt hår..aja jag får skylla mig själv

2009-11-02 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0