Can't stop smiling.

Hejsan, Bjössen här. Visst har vi blivit duktiga på att skriva tillsammans? Japp. Idag såg vi en helt värdelös film på SF med skolan, Lars and the real girl. Om ni kan, undvik den!

Reb är glad idag. Jag är glad för att REb är glad. Hihi men jag säger itne varför vi är glada. Haha. Det får ni veta... Senare. Moheheh.

På fredag ska jag (E) till Stockholm. Jepp. Sjukt taggad. Fick det i födelsedagspresent av min familj. Jao, en annan fyllde ju liksom år igår. Grattis till mig. Hihi.

Nu fick R telefon...Undrar vem. Hm...  Kanske Greta. Nee... Det är nån av våra kompisar. Kanske... Kaj. Japp det är Kaj. Jag är bäst. Ojäh score.

Kalle (Es bror) skrämde slag på R nyss. Hehe. Hjärtattack! Bara för att han inte har ngt liv. Nepp.

SeeYaDudes.

//Bjössen ♥

Kommentarer
Postat av: isafisa;*

LARS AND THE REAL GIRL VAR ASSORGLIG!!!! :] fast den var typ så tråkig så man skrattade åt den:p

2009-10-07 @ 18:39:08
URL: http://lillaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0