Don´t kiss me, no I lick ya

Bjössen bloggar!♥
(Vår favorit replik)
Sitter hos E och bloggar.
(Vår andra favorit replik)

På träslöjden:
Kajsa: Hur fan ska min låda komma in här!?
Håkan: Japp, den ska in där! Så äre!

Idag gick R in i dörren...
Det var vekligen: okej där är dörren och den kommer närmare och närmare. AJ!

E ligger just nu och muttrar att hon vill ha en dejt, så alla snygga killar, komentera;]
Hon muttrar och jag citerar:
Jag vill dejta på bio, jag vill hålla handen, jag vill äta chocklad, jag vill ha varma pussar, jag vill dejta en snygg kille, jag vill vara lyckligt kär, men jag vet inte vem det skulle vara... 
Så om någon vet om en kille som kan leva upp till det komentera! ♥ 

//Bjössen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0