Painted face

Statiskiken går upp och ner som en bergochdalbana.
Och på tala om bergochdalbana så har jag vi fysikprov imorn, om bergochdalbanor och russin bullar och kuckelikua och tårtor och allt möjligt.
Jag pallar inte med fysik!
Jag menar varför ska man kunna veta hur mycket kraft det tar att gå upp för en backe? Backe som backe liksom!

Men man kan ju gotta sej med att man får lov på fre (A)
Så i helgen blire fest, hoppas vi om vi hittar ett ställe vi kan vara på.♥
Por la manana Bjössen y Kaj vamos a spa-kväll. (ingen klagar på min vackra spanska)

Kaj den skitungen ska till London! På tors tror jag det var.

Tog lite bilder i morse på den lilla snön som fanns. Bilder kommer sen!♥

//R

Kommentarer
Postat av: kajsa

REB!! du kom ihåg att jag skulle till london OCH att det var på torsdag!!!!! :D

2009-10-20 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0