You'll be the prince and I'll be the princess

Jadå har man vaknat efter en helgalen natt!
Tillslut blev det bara jag E och Kaj :/
Men vi hade kul, satt typ 2 timmar och tog kort och filmade oss när vi gjorde sjukt vackra Michael Jackson imitationer.
På Kajs rygg ståre: "Kolla bikinilinjen" och på hennes mage: "Cha cha bloggen" låret: "nyvaxat".
E´s rygg: "Kiss my ass mothetfucker"
Min urringning: "Kolla klyftan"

Lägger kanske upp nåra bilder senare.

Ikväll blire spakväll♥
Sms från Isa:
- Ni har ju mer tjejkvällar än vanliga!

Hos Razz:
Kaj: Jag fryser jätte mycket om mina fötter! Nån måste komma och sitta på de så de blir varma!
R: Men jag kan, vänta ska bara fixa en grej...
5 min senare
Kaj: Reb nu kommer du med din heta rumpa och sätter dej här!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0