Krossad laxskalle

Då har man käkat nyfångad lax, eller käkat och käkat...
Min farbror kom iaf hem med en 4kilos lax som han tänkte vi skulle käka.
(foton kommer sen). Trodde jag skulle spy när jag hörde de knakande ljuden av laxskalle som krossades under kniven.
Men fisk är gott! Ibland... Kanske?
"Det handlar bara om hur man tillagar det!" citat av E.
Yeye whatever!

Idag var jag nere på stan, shoppade lite och hängde med mina kusiner i gallerian, hah.
Sen spelade vi bowling, utan att en enda nagel gick av! :O
Jag vann, ,med 12 poäng. Det var bara tur :]

Vi har iaf lyckats få internet ;D
Min farbror är som sagt ute och fiskar lax nån stanns, och då "lånade" vi hans mobila bredband(A)
Bortkastade pengar för den där timmen på internetcafeet xD
BILDER KOMMER SEN JAG LOVAR!♥♥♥
Tills dess får ni nöja er med en bild på min kusins nya skiva som hon är så glad över:

För ni som inte ser vad det är så är det en special utgåva av Tokio hotels nya skiva "Humanoid"

//R

Kommentarer
Postat av: anna :D

åh tokio hotel!!! gillar du också de?

2009-10-30 @ 21:07:52
Postat av: E

TokioHotel Blä urk spyvarning (A)



MEN KOLLA R DÄR HAR DU LEVANDE BEVIS FINALLY STAVAS MED TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ L!!!! <3

2009-10-30 @ 21:42:06
URL: http://lillemma.devote.se
Postat av: R

hah nej inte jag men min kusin!



hahah var har jag skrivit finaly?

2009-10-30 @ 23:21:52
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0