FlumpåBURK

När en fjortis har kul tar hon egobilder. När en E har tråkigt tar hon egobilder. När en fjortis tar egobilder lägger hon upp dom för att hon tkr att hon är hetast i världen. När E tar egobilder lägger hon nästan inte ens upp dom för att hon skäms. Men ni kanske får se en. Om en stund.

Hoppas det inte ringt här hemma den senaste timmen för jag har spelat Michael Jackson på högsta volym och typ provat olika sätt att sminka mig på. Kom lisksom fram till att jag alltid sminkar på samma sätt (kan ju bro på att jag inte är så bra på det xD ) så eftersom jag inte har ngt bättre för mig en dag som denna och dessutom är sjukt less på att se mig i spegeln och se den osminkade sanningen varje dag så passade det ju utmärkt att experimentera lite, hehe.
HAHAHAH en del av dom här bilderna får ingen se, skandalfult! Ser nu vilken badHairDay jag har idag, inte bra.

Okej ni får se det här på ett vilkor. Ta det inte seriöst xD Jag är jätteflum.


TRÖTT                         FJORTIS                         MISSTÄNKSAM?

HAHAHAHAHAHHAHA FAN VAD KUL JAG HAR. Nolifer (A)

YES, nu har mamma hyrt VÄNNER till mig!!!!!!!!!!!!!  SEE YA SUCKERS! I LOVE YOU ALL ♥ Tänk om man kunde sälja flum på burk... Då skulle jag vara MILJONÄR!!!!!!!!!!!

//////////////////////////EEEEEEEEEEEEEEE♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: R

fin tjej utan bad hair day!

bara mkt volym! <3

2009-10-30 @ 20:01:46
URL: http://bjossen.blogg.se/
Postat av: E

Jag tror R har fått fel på synen? <3

2009-10-30 @ 21:40:14
URL: http://lillemma.devote.se
Postat av: fanny

finaste<33

2009-11-01 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0