Happy halloween

Ja då vare halloween igen ^^
Jag och mina kusiner har stått framför spegeln i typ en timme nu och fixat oss inför kvällen ;D
Sitter framför datorn med smink som runnit, strasstenar vid ögonen, knallröda läppar och såklart vampyrtänder ^^
De ska ut och tigga godis medans jag håller tvsoffan varm tills de kmr tillbaks.
Jag missar det roligaste av allt! Fast det är bara kul om man är flera och är rätt så oseriösa x]
Hah sär att jag skulle blir sjuk just nuu...

Idag var jag och mina kusiner på badet, fast jag badade inte dåee. Istället satt jag på kanten och ritade vackra bilder.

//R


p.s det känns som om mmitt huvud håller på att sprängas ;/ d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0