I don't belive that anybody feels the way I do about you now

Hejhopp! Idag är det kanelbullens dag. Jag HATAR bullar. Det är sant! Jag är den enda på denna jord tror jag, men jag klarar verkligen inte av dom. FYFAN. Så bjud mig aldrig på bullar. Hehe.

Sitter här och tjockar mig med STOR godispåse, cred till Simon. Och lyssnar på Oasis. Därav titeln. Jao.
Undrar om R kommer till mig eller inte. Hon sa kanske. Spännande. Eller..? Jag vill se på film. Tror jag. Undrar om det går ngn bra på tv. Det finns ju en sån där filmkanal.. FÅr checka den sen. Har också sett att det ska komma typ en svensk filmkanal eller ngt, undrar om man får den om man har box. Vi får väl se.

Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0