Jag har ett hål i ryggen men det sitter så långt ner så det skiter jag i. HAHAHAHAHAHAH

HejHopp! Min tur att blogga nu kanske. Håller fullständigt med dig R, fysik är överskattat, dåligt, tråkigt, värdelöst, svårt, hemskt, sövande, dödande osv osv osv osv osv!! Och för att understryka allt det så sitter jag här och boggar ist för att fortsätta plugga, vilket jag borde, utan tvekan.
GretaOchFrida har ny design på sin blogg, och ni har vårt gamla tema!!! Hahaha jag vet att det bara var för att vår coola blogg hade det först, elleeer huuuuuuuur??? Juste.

Vet ni en sak, jag är glad på en snygg kille som gjorde att jag började lyssna på världens bästa artist (Jack Johnson) som i sin tur gjorde att jag hittade Ben Harper (som e helt okej) som gjorde att jag kollade upp John Mayer idag och han var gr8! Ingen tar ju Jack, men John kör på samma stil and I like it. Music 4eveeeeeeeeeeer.

Jag och Raazzzzz hade kul idag med nån randomsjua. Jag var inte heeelt schyst med mina smsssssssssssss. Jag är lite uttråkad vilket resulterar i fluuum vilket resulterar i konstiga meningar och mååååååååååånga bokstäver. Hhahhahaaahhhaaaaaaaaaa.

Nu, TBX TILL FYSIKBOKEN! E♥Fysik. ELLER INTE!!! Blöööööööö. Men whatever, är man MVGBARN så ÄR man!

//E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0