Jag vet...

...varför hösten är uppdelade i 2 delar! För det är den, i min värld...
Den första delen av hösten är jättefin med alla färger som skiftar i rött orange gult grönt och allt möjligt!
Den andra delen är kall tråkig slaskig och allmänt grå!
Jamen iaf varför den är uppdelad är för att det ska finnas en positiv del med hösten (den färglada), men då klämmer man in allt positivt i den delen också blire inget kvar till den andra!

Heeelt random jag vet ^^

Iallafal, igår vare spakväll. Bjössen å Kaj.
Sjukt kul vi hade x]
Synd bara att vi däckade så tidit... :( Men men inte sista gången vi gör det iaf!
Tog lite bilder då med, som ni kanske kan få se exempel på sen.
Och när vi sedan vaknade idag, gick vi upp och gjorde hjärtformadepannkakor
Sen drog vi till Fanny K och spelade Buzz, vi tre Fanny, Sophia, Isara och Razz.
Jag och Isara kom sist. Tack vare mej :]

Oj vad långt inlägg det blev :S
Yeye whatever
Kramisar
//R

Å juste E´s internet har typ chrashat :/
Så räkna inte med update från henne.

Kommentarer
Postat av: Jojja

random tanke, men inte helt fel heller, tycker jag XD

otur i spel-tur i kärlek ;)

2009-10-26 @ 19:30:47
Postat av: Amanda

vilken fin bild!!! :) Jag tycker hösten är fin i början när löven skiftar färger och sånt men int nu ;P Då längtar man bara till SNÖ!!! :D

2009-10-26 @ 19:51:48
URL: http://www.lostintrash.devote.se
Postat av: sagamii

jätte fin bild!

håller med amanda att man börjar längta till snön nu!

2009-10-27 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0