My hair is disgusting

Hejhoppp. WTF R VAR HAR DU ÅKT NÄR BESTÄMDE DU DET VARFÖR DU FÅR INTE ÖVERGE MIG JAG SKA DÖDA DIG NEJ DET SKA JAG INTE MEN JAG ÄR ARG VARÄR DUUU????!!!! ♥♥♥♥♥♥

Aa, ungefär så känner jag. Hon har övergett mig. Och jag vet inte var hon är. Och jag börjar bli friskare. Men till vilken nytta när alla försvinner? Suuuuuuck.

Haha fick lite klagomål för att jag tycker Bill e lite het och okej, om man inte sett serien och bara kollar på den där bilden fattar jag vad ni menar. Då ser han typ skabbig, äcklig och gammal ut. Men om man ser serien så liksom börjar man tycka om honom, han lyckas med konsten att se farlig ut, och ändå vara så sjukt ödmjuk hela tiden. Han har respeeekt. Aja han ser faktiskt bra ut i själva tvserien, men han är ju inte sådär HET som typ Edward eller Jacob eller nån annan sån där hottie.
På tal om det, alla som följer Desperate Housewives MÅSTE ju bara hålla med mig om att nytillskottet är en extreeeeemt het kille!!! Vill veta vem han är, för han är en bra skådis också, kanske att han varit med i någon film lr nått.

Haha okej nu hittade jag hans riktiga namn. Beau Mirchoff, och här kmr en bild, han är inte riktigt lik sig men ja.



SeeYa//E♥

Kommentarer
Postat av: isafisa;*

ohhh det är såna killar du ska satsa på emma (a)

2009-10-29 @ 17:38:07
URL: http://tradosked.blogg.se/
Postat av: j

joodå det är bara fint:)

2009-10-29 @ 18:26:34
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: E svarar

jag vet Isa (A) :]

2009-10-29 @ 20:06:39
URL: http://lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0