My life would suck without you ♥

Halloj! Hm, det är R som sköter allt kommentarersnack haha. Men det är klart, hon har ju inte nån egen blogg så. Jaha ja... Är lite uttråkad. Taggar Desperate Housewives om typ en timme. Vet ni en sak, fridatidningen snackar bullshit. Japp, för den där frisyren var fanimig inte enkel!!! Ingen jävla frisyr är enkel!!! Nä juste. Och alla snoddar bara går av och allt hår leker elektra och alla borstar fastnar i håret och alla hårnålar försvinner spårlöst i den stora hårmassan som man aldrig tar sig igenom. Aa, så äre. Så fenomenet sätta upp håret går bara om man 1 är frisör 2 har en personlig stailist 3 har tunt och oelektriskt och sammarbetsvilligt hår. Och självklart har jag inget av detta. Dåligt. Men ibland gillar jag mitt hår. Ibland gillar jag att det är tjockt, ibland gillar jag hårfärgen, ibland gillar jag när det lockar sig ibland gillar jag det. Ibland får det volym. Då tkr jag om det. Ibland är det platt, råttfärgat, elektriskt och allmänt störande och då äre bad hair day. Blööö. Ibland vill jag bah raka av skiten. Men FYFAN vad jag skulle ångra det! Och vad jag inte skulle passa i det. NejUsch då ska jag vara riktigt desperat. tror inte jag kan bli så desperat ens en gång. Brr...

Vihörs //E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0