Persnusarinte!

Sitter just nu och uppdaterar från datasalen. Vi har egentligen slutat, men jag Kajsa Jessica och Ragia väntar på att E ska bli klar med sitt utvecklingssamtal så vi kan dra ner på stan ^^

Jessica hälsar till alla bloggare! <3

Konvercation från personalrummet (A):
R: Per! Jag behöver ändra mitt lösen ord! Jag har tappat bort det!
Per: Har du tappat det? För man tappar saker från fickan, typ. Du har väl glömt det?
R: Nej, jag har tappat bort det! För jag kan inte hitta det!
Per: Jahaaa...? Tappat...? Okej vi kan ändra lösenordet.
R: Tack. Men Per snusar du!? Du som är en så fin människa!
Per: Mja, mjo, njae... Det kan du ha som lösen ord! PersnusarINTE. Kom så går vi!

//R


Kommentarer
Postat av: Mimi

Okii, samma här =)

2009-10-13 @ 12:46:37
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: isafisa;*

HAHAHAHA kul konversation (a)

2009-10-13 @ 17:14:47
URL: http://lillaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0