The girl is back

Tjaa, som ni märker tappar R all kontroll över blogginläggsmängden så fort hon sjukar ner sig, men bara lunga, E kommer till er räddning!
Och R har alldeles rätt, festen igår var GREAT! Och presenterna, Bjössen love you people! <3
Och hon har rätt på en punkt till (wow) jag var ute i boshen och bakade hela dagen, tsm med släktingar och sånt. Tradition. Kul faktiskt, sjukt nöjd för att jag äntligen är tillräckligt lång för att grädda bröden också. Nivet det är en sån här gammeldax bagarstuga med stor bakugn, som på gammlia typ. Mys.

Vet ni vad som hände på festen? På nått jävla vänster så lyckade jag medans jag gungade på 2 ihopknutna lianer riva mig själv precis under ögonbrynet med en nagel som inte fanns! Och nu har jag typ ett fult sår där som är rött... Stackars mig. Och R, du får ta och lägga upp bilder från festen, jag hade ingen kamera. Bara så alla vet så fyller jag år snart!!! på tisdag. Och jag önskar mig en kamera, hoppas jag får en! Då ska jag fota skiten ur mig. Nee men nästan. Vi har galet jobbigt i skolan nu. SÅhär ser veckans provlista ut;
Mån: del av tyskaprov för mig, spanskaprov för R.
Tis: Svenskaföreläsningsprov+engelskaprov.
Ons:Matteprov
Tors: Svblablablaför alla som inte gjort
Fre: Matteforts.prov och likaså engforts.prov.

plus läxor!!! STACKARS OSS!!! Och om vi är döda i slutet av veckan beklagar vi förlusten. Särskilt synd är det om alla snygga pojkar därute som aldrig fick chansen att lära känna oss. 

Hm... Långt inlägg från min sida idag. INnan ajg avslutar måste jag bara skriva det här, Ivar och hans kompisar satt och mätade sina engelskakunskaper (dom är ca 7 år) 
Ivar- Blå är Blue på engelska
KOmpis- Ja, och det finns 2 ord för lila. Laila och purple. 
Ivar- Woow... 

HAHAHAH sweet. 

Höres //E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0