Uppdatering från internetcafe

Tjatja sitter på ett internetcafe just nu x]
Hah ja så desperat är jag att jag betalar massa pengar för att sitta en liten stund framför datorn...
Fast det var inte jag som betalade såå.
Men snart har min tid gått ut och då ska jag med mina kusiner bowla, vi får väl se hur det går, och jag känner mej rätt kommer alla mina naglar brytas... -.-
Fast förra gången vann jag (A)

Men lilla Emma säg inte att jag övergav dej, du övergav mej som gick och fick nån random sjuka!
Men jag älskar dej ändå och saknar dej å alla andra SUPER MKT!
Här skiner iaf solen fast det är jätte kallt!
Har fotat lite granna så en extras stor bildbomb kommer när jag kommer hem ^^
Tills dess, puss och kram ♥

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0