Svart oliv

Sitter och letar efter några bra låtar... Alla jag kan komma på är så sönderspelade. Nån som kan ge mej lite tips?
Som ni kanske märkt så har vi fått en ny bloggar medlem, som vi hoppas kan höja antalet läsare med x]

I torsdags fick jag en oliv i ögat. Av Mrs Emma. Tack så mycket.
Jag satt och käkade på Emmas oliver som råkade ta slut...(A) Sen hade det hamnat en oliv utanför tallriken som E tog upp och RÅKADE kasta i mitt öga.
Fast idag är det bra igen. Det bränner/svider inte längre och jag är bara lite röd nu =)

E och Kaj  är bortresta över helgen, så räkna inte med nån uppdatering från Olivkastaren.<3

Ikväll så hoppas jag hitta några kompisar att vara med, så om ni inte har nått att göra, hör av er ;]
XOXO
//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0