Choklad, täcke, godis, dator ♥

Hej E hade alldeles rätt jag har inget bättre för mej just nu…

Sitter under mitt täcket med varm choklad och godis å bloggar ♥ Ska snart se en repris på True blood.

 

Som sagt jag är sjuk, elr typ sjuk, jag tror jag har fått samma som alla andra har haft/har… Men men what ever! Jag överlever!

 

Fast skolan överlever jag inte däremot…

När du (E) säger att man inte ska ställa så höga krav på sej själv, så låter det så enkelt ur din vinkel.

För under den tiden jag kännt dej har du aldrig haft så stora krav på dej. Och om man inte har haft det är det lättare sagt än gjort.

Det är som vissa har matte i blodet, andra inte. Så är det liksom. Men man kan alltid träna sej bättre!

 

Som killen som föreläste om moppe sa:

 - Du kan alltid klara en sak, om du är riktigt inställd på det!

Elr nått sånt ^^

 

Bloggar mer sen ♥

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0