I heard of a girl.

Härlig pic R! Det var så sjuuukt gott! Shit.

Jaha ja, om jag hade youtube skulle jag lägga upp den coolaste filmen jag och Kaj hittills åstakommit. SOm min käre mor sa till Kaj:
" Wow, du har ju en framtid inom stumfilmen! Synd bara att stumfilmen inte har någon framtid..."

Idag vann vår klass ju självklart över alla andra 8or i nån randomtävling. Jag menar, okej, vi har fått stämplar som "Satsarklassen" osv, men vafan, bara för att vi har bra sammanhållning och är bäst? GO 8D!!!

Ikväll äre idol igen! Erkänn att Nils är ballast. Yeah.

SeYaZoon //E <3

Kommentarer
Postat av: Reb

hahahhahaah satsarklassen? ännu ett nytt namn till våran fantastiska klass ♥

2009-09-23 @ 19:43:42
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0