MRS?

Shululu. E är hos er igen, och undrar nu över titeln R gett mig. Vadå Mrs? Vad jag vet är jag inte gift, men whatever. Miss i fortsättningen. Och jaa, jag tar på mig hela ansvaret för oliven, och namnet Miss Olivkastare. Ganska ballt anyway. Ikv äre Idol. Tagga. R den j*vln har dragit nånstans på cup. MItt i veckan. Skitunge. Saknar<3 Men hon lär väl dyka upp imorrn. I hope. ALla som inte sett den nya galet bra newmoontrailern, gör det. På mn blogg; www.lillemma.devote.se . Ojäh.
I fredags hade vi ju könbytardag, för alla som inte visste det. Här har vi en fiin bild på mig som Emanuel:


Hett. Särskilt med handen mellan bena hahaha. xD
Kände mig sjukt ball. Eller?

Pösshej//E


Kommentarer
Postat av: Amanda

cooliiiing! :]

2009-09-23 @ 16:58:03
URL: http://www.lostintrash.devote.se
Postat av: greta

galet het;]

2009-09-23 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0